Webstock is calling

Am zis că abia aștept să vină ziua de vineri, pentru că știam că mă vor aștepta unele dintre cele mai tari conferinte legate de social media. Cum să nu-mi doresc să-i ascult pe Dragoș Lumpan (da, Lumpan, vreau să-l ascult pe taică-tu), Crenguța Roșu sau Tereza Tranaka.

De fel, nu prea-mi place ca la sfȃrșitul zilei să trag concluzia că am fost doar intr-un singur loc ȋn ziua respectivă. Ȋmi place să enumăr cȃt mai multe locuri,mă simt bine să alerg dupa autobuze și să fiu contra timp de fiecare data, nu știu. Şi iată că mȃine, iȋ vinerea ȋn care abia așteptam să ajung la Webstock, să-mi ridic badge-ul și să stau cu urechile ciulite, va trebui ăa mai trag o fuga și la facultate, să-mi semnez prezența de boboaca entuziasmata. Nu știu dacă e de rau, dar ȋn seara asta mă entuziasmeaza mai tare ideea ca voi participa la Webstock și voi fi inconjurată de oamenii pe care ii urmăresc continuu pe social media.

Ca să sintetizez mai ușor ce va să aibă loc maine dimineața, la Mariott:

„Cand am lansat Webstock, ne-am gandit ca va fi un eveniment doar pentru bloggeri. Intre timp, a devenit cea mai mare si mai cunoscuta conferinta de social media de la noi si in acelasi timp punctul de intalnire a bloggerilor din toata tara. Ne place sa credem ca Webstock este atat un loc plin de inspiratie, cat si unul in care se leaga prietenii si se intampla ceva interactiv si interesant”, spune Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.

Lasă un răspuns

